dimecres, 6 de desembre del 2006

Hello world

Avui he obert aquest blog perquè tenia ganes d'escriure, simplement per això. No sé si l'ompliré molt o poc, tot dependrà del temps i les ganes. Però almenys tindré un lloc on expressar allò que em passi pel cap i, de pas, compartir-ho amb qui li vingui de gust llegir-ho.

En fi, tinc ganes d'explicar cosetes de tant en tant sobre qualsevol cosa. M'agrada molt la meteorologia, m'agrada parlar del meu poble, i també vull parlar de política i del comportament de les persones, de l'educació, la justícia, l'economia. I de coses menys tangibles com els somnis, il·lusions o l'amor (sí, l'amor, per què no? és massa cursi potser? ). De tot.

Quan algú intenta aprendre un nou llenguatge de programació, el ritual d'iniciació consisteix en parir un petit programa que quan s'executa escriu hello world. Com que aquest és el meu primer "intent bloguístic", he volgut que fes el mateix: Hola món!

1 comentari:

El Senyor X ha dit...

M'alegra veure't per aquí Jordi. Ànims. Jo, al igual que l'Albert, et deixo un enllaç al meu blog! Salut!